Κυκλοφόρησε στις 10 του Μάη η εφημερίδα της Κυβέρνησης με την κατανομή 2.189 θέσεων στους διάφορους φορείς του Δημοσίου των επιτυχόντων στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ από το 1998.
Στα Νοσοκομεία και τις Μονάδες Υγείας διατίθενται 1.056 θέσεις.
Πάντως, σύμφωνα με εκτιμήσεις συνδικαλιστικών στελεχών οι 2.189 θέσεις δύσκολα θα καλυφθούν αφού μετά από τόσα χρόνια οι εναπομείναντες επιτυχόντες που θα προσέλθουν και θα διεκδικήσουν θέση δεν πρέπει να ξεπερνούν τους 1.300.
Δείτε εδώ την προκήρυξη και την κατανομή θέσεων στους διάφορους φορείς
Ακολουθήστε το HANIA.news στο Facebook και στο Twitter

