Ασφαλιστικά μέτρα για αναστολή της εφαρμογής του νέου κανονισμού παραχώρησης κοινόχρηστων χώρων κατέθεσαν καταστηματάρχες της πόλης των Χανίων.
Όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Σύλλογος Εστίασης Ν. Χανίων, «την Παρασκευή 16 Ιουνίου, στις 12.30 το μεσημέρι, στον 4ο όροφο της Εφορίας Χανίων, θα συζητηθεί το θέμα της προσφυγής μας για τα ασφαλιστικά μέτρα (προσωρινή διαταγή για να πάρουμε αναστολή).
Επιβάλλεται να δώσουμε όλοι το παρόν ειρηνικά. Η απόφαση θα ληφθεί και θα γνωρίζουμε αμέσως τι θα εφαρμοσθεί. Πρέπει να είμαστε όλοι εκεί!
Θα καταθέσουν ως μάρτυρες οι Άννα Σαματά (Σύλλογος Εστίασης), Γεωργία Μαρκουλάκη (τουριστικά) και εκτός απροόπτου και ο κ. Μαργαρώνης (ΕΒΕΧ)», καταλήγει η ανακοίνωση.
Ακολουθήστε το HANIA.news στο Facebook και στο Twitter

