Την πρωτοβουλία να δωρίσει έναν απινιδωτή στον Δήμο Χανίων, ώστε να τοποθετηθεί σε κεντρικό και πολυσύχναστο σημείο της πόλης, ανέλαβε το Σωματείο Επιχειρηματιών Εστίασης.
Ο απινιδωτής παραδόθηκε από τον πρόεδρο του Σωματείου Εστίασης Κωνσταντίνο Μελισσινό και την τέως πρόεδρο, Άννα Σαματά, στον πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χανίων, Κοτσιφάκη Μανώλη, έτσι ώστε να είναι προσβάσιμος 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα, στο Λιμεναρχείο Χανίων, στο Ενετικό Λιμάνι.
Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα, ο μοναδικός απινιδωτής, που υπήρχε στην πόλη βρίσκονταν μέσα στο Δημαρχείο Χανίων και δεν ήταν προσβάσιμος όλο το 24ωρο.
Ακολουθήστε το HANIA.news στο Facebook και στο Twitter


