Αναφορά το υπόμνημα του Συνδέσμου Εργαζομένων Εστιατορίων και Μαγειρείων Ν. Χανίων κατέθεσαν στον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων οι βουλευτές του ΚΚΕ, Μανώλης Συντυχάκης, Μαρία Κομνηνάκα και Διαμάντω Μανωλάκου.
Με το συγκεκριμένο υπόμνημα ζητείται η πλήρης διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων σε εποχικά ξενοδοχεία και επισιτιστικά καταστήματα για όσο διάστημα ισχύουν τα περιοριστικά μέτρα για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.
Δείτε ΕΔΩ την αναφορά
Ακολουθήστε το HANIA.news στο Facebook και στο Twitter

