Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου εισήχθη το μεσημέρι της Κυριακής, με λοίμωξη του αναπνευστικού, ο αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ειρηναίος.
Σύμφωνα με πληροφορίες από εκκλησιαστικούς κύκλους, ο ηλικιωμένος ιεράρχης παρουσίασε αναπνευστική ανεπάρκεια και οι γιατροί έκριναν ότι για την καλύτερη αντιμετώπισή της ήταν απαραίτητη η εισαγωγή του στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Σημειώνεται ότι, προς το παρόν, το πρόβλημα του 87χρονου προκαθήμενου της Εκκλησίας της Κρήτης αντιμετωπίζεται με φαρμακευτική αγωγή.
Ακολουθήστε το HANIA.news στο Facebook και στο Twitter

