«Το παράδειγμα της Μυκόνου ξεκάθαρα δείχνει ότι είμαστε σε δεύτερη σεζόν Covid. Όπου δεν τηρούνται τα μέτρα κινδυνεύει η τοπική οικονομία με ό,τι αυτό συνεπάγεται».
Αυτό τονίζει σε δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Γρηγόρης Τάσιος.
Και υπογραμμίζει: «Ανησυχία υπάρχει, όπως έχω πει πριν από δύο μήνες, τα επιδημιολογικά δεδομένα κρίνουν και την εξέλιξη της σεζόν».
Προς το παρόν η χώρα είναι σε καλύτερα επίπεδα από 2020 τονίζει ο κ. Τάσιος, ωστόσο σημειώνει ότι η Μύκονος ήταν το πρώτο καμπανάκι, εάν δεν τηρηθούν τα μέτρα σχολαστικά και δεν προχωρήσει ο εμβολιασμός, μπορεί να μην έχουμε σεζόν μετά τον Αύγουστο.
Ακολουθήστε το HANIA.news στο Facebook και στο Twitter

