Τέλος εισόδου θα επιβάλει η Βενετία στους επισκέπτες της μέχρι το καλοκαίρι του 2022, προκειμένου να περιορίσει τον υπερ-τουρισμό, που αναμένεται να επανέλθει τη νέα χρονιά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα μέτρα που φαίνεται ότι εγκρίθηκαν, προβλέπουν τέλος εισόδου από 3 έως 10 ευρώ, ανάλογα την εποχή.
Επίσης, αναμένεται να εφαρμοστεί ένα σύστημα καταγραφής των κρατήσεων, ώστε να μην επιτρέπονται άλλες αφίξεις σε μέρες αιχμής, με υψηλούς αριθμούς κρατήσεων.
Οι κάτοικοι και οι συγγενείς τους, τα παιδιά κάτω των έξι ετών και τα άτομα που διαμένουν σε τοπικά ξενοδοχεία θα εξαιρούνται από τα μέτρα.
Πηγή: tornosnews.gr
Ακολουθήστε το HANIA.news στο Facebook και στο Twitter

