Με τη Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου, με επικεφαλής τον πρόεδρο Στέλιο Βοργιά, συναντήθηκε σήμερα ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης.
Στη συνάντηση, που έγινε στην Περιφέρεια, συζητήθηκε και αποφασίστηκε να χρηματοδοτηθεί το έργο της ενεργειακής αναβάθμισης του κτηρίου όπου στεγάζεται σήμερα το Ε.Κ.Η. επί της Λ. Δημοκρατίας.
Όπως ανέφερε ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, η εκπόνηση της μελέτης αλλά και η υλοποίηση του έργου θα ενταχθούν προς χρηματοδότηση στο νέο ΕΣΠΑ 2021-2027.
Μάλιστα το επόμενο χρονικό διάστημα θα έλθουν στη Κρήτη υψηλόβαθμα στελέχη του ΟΑΕΔ, όπου ανήκει το κτήριο, προκειμένου να υπογραφεί η σχετική σύμβαση.
Ακολουθήστε το HANIA.news στο Facebook και στο Twitter

