Με τον πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου Στέλιο Βοργιά, συναντήθηκε ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης, καθηγητής Γιώργος Κοντάκης, στην Πρυτανεία, στην Πανεπιστημιούπολη Βουτών.
Το Πανεπιστήμιο Κρήτης, όπως σημειώνει σε σημερινή του ανακοίνωση, βρίσκεται πάντα δίπλα στα προβλήματα των εργαζομένων, ιδιαίτερα σε θέματα ασφάλειας, συνθηκών εργασίας, θεμάτων πρόληψης και υγιεινής κ.ά.
Συμφωνήθηκε το αμέσως προσεχές διάστημα μεταξύ του Πανεπιστήμιου Κρήτης και του Εργατικού Κέντρου, να διοργανωθεί από κοινού εκδήλωση – ημερίδα για όλα τα παραπάνω θέματα.
Ακολουθήστε το HANIA.news στο Facebook και στο Twitter

