Εθελοντική αιμοδοσία στον χώρο της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη, κατόπιν πρωτοβουλίας του Συλλόγου Εργαζομένων της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων και του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών «Ο Άγιος Ιωάννης», σε συνεργασία με το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων «Ο Άγιος Γεώργιος».
Είναι η πρώτη εθελοντική αιμοδοσία που διοργανώνεται από τον Σύλλογο Εργαζομένων της Π.Ε. Χανίων για το 2023 κι έπεται η διοργάνωση άλλης μίας εντός του έτους. Η προσέλευση των υπαλλήλων της Π.Ε. Χανίων ήταν ικανοποιητική.
Να σημειωθεί ότι παράλληλα με την αιμοδοσία πραγματοποιήθηκε και δειγματοληψία μυελού των οστών για την Τράπεζα Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών.
Ακολουθήστε το HANIA.news στο Facebook και στο Twitter

