Ερωτήσεις για πέντε ζητήματα του Δήμου Αποκορώνου κατέθεσαν τα μέλη της δημοτικής παράταξης «Αλλάζουμε τον Αποκόρωνα» Ανδρέας Κουκλινός (επικεφαλής μείζονος αντιπολίτευσης), Ελένη Καντεράκη, Πέτρος Μπενάκης, Γιώργος Ξηρουχάκης και Αθηνά Ορφανουδάκη, προς τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Αποκορώνου Γιώργο Μουσουράκη ενόψει της ειδικής συνεδρίασης λογοδοσίας της Δημοτικής Αρχής για το 1ο δίμηνο του 2026.
Τα ερωτήματα, που απευθύνονται στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Αποκορώνου Γεώργιο Μουσουράκη, έχουν ως εξής:
«Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,
Ερωτάται η δημοτική αρχή:
1) Σε παλαιότερη σχετική ερώτησή μας αναφορικά με την κατασκευή του Νέου Λυκείου Βάμου, είχατε δηλώσει ότι εκδόθηκε η οικοδομική άδεια ανέγερσης. Μέχρι στιγμής όμως, δεν υπάρχει καμία ουσιαστική εξέλιξη στο θέμα αυτό. Σε ποια φάση βρίσκεται το έργο;
2) Συνδημότες μας καταθέτουν συνεχώς αιτήματα επικαλούμενοι ότι στους λογαριασμούς ύδρευσης έχουν χρεωθεί περισσότερα κυβικά νερού, από το πραγματικό, από αυτό δηλαδή που αναγράφουν οι μετρητές ύδρευσης, την ίδια στιγμή που πληρώνουν μεγάλα δημοτικά τέλη. Για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό; Γιατί δεν υπάρχει σωστή καταμέτρηση των ρολογιών ύδρευσης;
3) Σχετικά με το έργο της άρδευσης της περιοχής του Κεφαλά, είχατε δηλώσει μετά από ερώτησή μας, ότι την άνοιξη (και συγκεκριμένα τον Απρίλιο) θα συνεχιστεί το έργο. Υπάρχει κάποια εξέλιξη στο θέμα αυτό;
4) Μετά την ίδρυση της ΔΕΥΑΑ, η άρδευση του Αποκόρωνα παρέμεινε στο Δήμο. Σήμερα, με ποια και πόσα άτομα έχει στελεχωθεί η υπηρεσία αυτή; Ποιοι είναι οι υδρονομείς; Και πότε θα εκδοθούν λογαριασμοί;
5) Τα σκουπίδια και ογκώδη βρίσκονται διάσπαρτα σε όλα τα χωριά του Δήμου μας, δυσφημώντας σε μεγάλο βαθμό την περιοχή μας την ίδια ώρα που τα δημοτικά τέλη παραμένουν τα υψηλότερα σε όλη την Ελλάδα. Κάθε φορά που ερωτάστε για το συγκεκριμένο θέμα η απάντησή σας είναι ότι η κατάσταση εξομαλύνεται. Όμως, συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Αντί να βελτιώνεται η εικόνα των χωριών μας, χειροτερεύει. Θα δώσετε επιτέλους λύση στο μεγάλο αυτό πρόβλημα; Επίσης, βλέπουμε ότι αρκετά χωριά και δημοτικοί χώροι δεν καθαρίστηκαν με συνέπεια τα χόρτα να εγκυμονούν κινδύνους για πυρκαγιά ενόψει της έναρξης της θερινής περιόδου. Ποιος ο προγραμματισμός της αρμόδιας Υπηρεσίας για τον πλήρη καθαρισμό των οικισμών με δεδομένο ότι σε λίγες μέρες ξεκινά και η αντιπυρική περίοδος; Φέτος έχει γίνει μέριμνα να προσληφθούν εργάτες καθαριότητας; Σε ποιες δημοτικές ενότητες και πως θα γίνει η κατανομή τους στις δημοτικής ενότητες;».
Ακολουθήστε το HANIA.news στο Facebook και στο Twitter

